OTAs: Η θέση των Airbnb, Booking.com και Vrbo στο παγκόσμιο στερέωμα

 OTAs: Η θέση των Airbnb, Booking.com και Vrbo στο παγκόσμιο στερέωμα

Οι OTAs (Online Travel Agents) είναι το βασικό εργαλείο διανομής των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης. Η Transparent, εταιρεία δεδομένων και στατιστικών στον κλάδο των τουριστικών καταλυμάτων, καταγράφει τα δεδομένα της αγοράς το 1ο τρίμηνο του 2023. Μεταξύ αυτών, αναλύονται τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των τριών κορυφαίων OTAs, της Airbnb, της Booking.com και της Vrbo.

Μόλις το 22% των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι καταχωρημένα σε πολλούς κορυφαίους OTAs

Η πλειονότητα (52%) της παγκόσμιας προσφοράς καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι καταχωρημένη αποκλειστικά στην Airbnb. Η Booking.com κατέχει αποκλειστικά το 18% των παγκόσμιων καταχωρίσεων, με το 8% να είναι καταχωρημένο μόνο στη Vrbo.

Ένα επιπλέον 22% του αποθέματος παγκοσμίως είναι καταχωρημένο σε πολλές πλατφόρμες. Το 6% είναι καταχωρημένο και στους 3 μεγάλους OTAs ενώ μόνο το 1% είναι καταχωρημένο μόνο στη Booking.com και στη Vrbo.

Σωρευτικά, αυτό σημαίνει ότι η Airbnb απαριθμεί το 73% των παγκόσμιων ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στην πλατφόρμα της, με τη Booking.com στο 32% και τη Vrbo στο 23%.

Η γεωγραφία της προσφοράς στους ΟΤΑs

Λαμβάνοντας υπόψη τη διανομή αυτού του αποθέματος, η πλειονότητα των ακινήτων που φιλοξενούνται στην Airbnb βρίσκεται στις ΗΠΑ.

Αντίθετα, η προσφορά της Booking.com βρίσκεται κυρίως στις ευρωπαϊκές χώρες.

Εν τω μεταξύ, η Vrbo έχει περισσότερο ομοιόμορφη εξάπλωση καταχωρίσεων, με ισχυρότερα ερείσματα στον υπόλοιπο κόσμο από τις ανταγωνίστριές της.

Πηγή: Transparent

Συνολικά, η Ευρώπη κατέχει πάνω από 7 εκατομμύρια καταχωρίσεις, έναντι 3,7 εκατομμυρίων στη Βόρεια Αμερική. Η Λατινική Αμερική και η Ασία φιλοξενούν λιγότερο από 1 εκατομμύριο καταχωρίσεις, ενώ η Ωκεανία αυξάνεται από 300 χιλιάδες καταχωρίσεις.

Η Vrbo πουλάει τις πιο ακριβές διανυκτερεύσεις σε βραχυχρόνιες μισθώσεις

Πηγή: Transparent

Στη Vrbo, μια νύχτα σε κατάλυμα 2 υπνοδωματίων πωλείται κατά μέσο όρο 324 δολάρια. Στην Airbnb 209 δολάρια. Η Booking.com βρίσκεται πιο κοντά την Airbnb, στο χαμηλότερο άκρο της κλίμακας, στα 235 δολάρια.

Η διάρκεια διαμονής της Booking.com είναι η μικρότερη

Οι διαμονές στη Vrbo και στην Airbnb είναι πιο συγκρίσιμες σε διάρκεια, 4,4 και 4,2 ημέρες αντίστοιχα. Στη Booking.com κατά μέσο όρο η διάρκεια διαμονής είναι 3,8 ημέρες.

Οι κρατήσεις στην Airbnb έχουν το μικρότερο booking window

Οι κρατήσεις της Airbnb είναι πιο πιθανό να είναι της τελευταίας στιγμής (κρατήσεις 41 ημέρες νωρίτερα κατά μέσο όρο). Η Booking.com (66 ημέρες) και η Vrbo (71 ημέρες) έχουν μεγαλύτερους χρόνους μεταξύ της κράτησης και της άφιξης.

Η βραχυχρόνια μίσθωση και οι OTAs είναι ένα εποχιακό παιχνίδι

Πηγή: Transparent

Η Airbnb βλέπει το υψηλότερο ποσοστό των check-in της κατά τους μήνες Μάρτιο, Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Ο Ιανουάριος είναι το χαμηλότερο σημείο.

Δυνητικά λόγω της μεγαλύτερης προσφοράς της στην Ευρώπη, στην Booking.com τα check-in είναι πιο εποχιακά. Το 10% των αφίξεων πραγματοποιείται τόσο τον Ιούλιο όσο και τον Αύγουστο. Ο Ιανουάριος φιλοξενεί και πάλι τα λιγότερα check-in με μόλις 4%.

Είναι ενδιαφέρον ότι ο Απρίλιος δέχεται λιγότερα check-in στη Vrbo. Τα ακίνητα βλέπουν τη διαμονή τους να κορυφώνεται παρόμοια με την Airbnb μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Αναμενόμενα το hotspot και για τους 3 OTA είναι το καλοκαίρι.

The post OTAs: Η θέση των Airbnb, Booking.com και Vrbo στο παγκόσμιο στερέωμα appeared first on BnB News!.