Booking.com | Πώς οι hosts θα παρέχουν εξαιρετική φιλοξενία – τι θέλουν οι guests
Η αγορά παραθεριστικών κατοικιών διαρκώς αναπτύσσεται και οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων είναι σημαντικό να δείχνουν ότι μπορούν να παρέχουν εξαιρετική φιλοξενία.
Σε μια πρόσφατη έρευνα η Booking.com ρώτησε 42.513 άτομα σε 33 αγορές «τι μπορεί να κάνει ένας οικοδεσπότης για να σας προσφέρει μια ξεχωριστή διαμονή». Γιατί όσο πιο ξεχωριστή είναι η διαμονή, τόσο περισσότεροι επισκέπτες θα επιστρέφουν στο κατάλυμα. Επιπλέον, η εξαιρετική φιλοξενία έχει ως αποτέλεσμα τα εξαιρετικά σχόλια.
Τι αποτελεί, λοιπόν, γι’ αυτούς τους ταξιδιώτες μια «εξαιρετική εμπειρία φιλοξενίας»; Και πώς μπορούν οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων να αναδείξουν τις παροχές τους;
Στα ερωτήματα αυτά, η Booking.com δίνει τις ακόλουθες απαντήσεις:
1. Δώστε στους επισκέπτες σας ταξιδιωτικές συμβουλές
Συχνά υπάρχει μια αμηχανία όταν φθάνει κανείς σε ένα άγνωστο μέρος. Οι επισκέπτες θέλουν να νιώθουν άνετα και να γνωρίζουν κάποιες χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη ότι για τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο, οι «προτάσεις για την περιοχή και τις τοπικές εκδηλώσεις» ήταν η κορυφαία απάντηση στη δημοσκόπησή μας.
Όσον αφορά τη φιλοξενία, περισσότεροι από τους μισούς (55%) ερωτηθέντες παγκοσμίως λένε ότι θέλουν προτάσεις από τους οικοδεσπότες τους για μέρη που μπορούν να επισκεφθούν και πράγματα που μπορούν να κάνουν. Οι ταξιδιώτες από τη Βραζιλία (64%) και την Κροατία (63%) ήταν μεταξύ αυτών με τις περισσότερες πιθανότητες να αναφέρουν τη συγκεκριμένη ικανότητα ως ένδειξη σε μια εξαιρετική φιλοξενία. Για παράδειγμα, μπορείτε να προτείνετε λιγότερο γνωστούς προορισμούς, να επισημάνετε «παγίδες» που μπορεί να συναντήσουν οι τουρίστες ή να ετοιμάσετε μια λίστα με πολιτιστικά δρώμενα.
Θέλετε περισσότερη τροφή για σκέψη; Περίπου 51% των επισκεπτών εκτιμούν τις προτάσεις που αφορούν εστιατόρια. Ας πούμε ότι υπάρχει ένα μπιστρό στην περιοχή σας που πάντα σας εντυπωσιάζει. Ή ότι γνωρίζετε το μαγαζί που φτιάχνει τα καλύτερα αβγά μπένεντικτ. Ίσως το καλύτερο καφέ της πόλης να βρίσκεται στα δύο λεπτά με τα πόδια. Πείτε το στους επισκέπτες. Οι ταξιδιώτες από την Πορτογαλία (59%), την Ταϊβάν (57%) και την Ταϊλάνδη (57%) λένε ότι τέτοιου είδους προτάσεις βελτιώνουν την εντύπωση που έχουν για έναν οικοδεσπότη.
2. Προσθέστε προσωπικές πινελιές
Θερμό καλωσόρισμα και προσωπική επικοινωνία ζήτησε το 39% των ερωτηθέντων. Οι Ινδοί (51%), οι Κροάτες (47%) και οι Ισραηλινοί (47%) ταξιδιώτες επισήμαναν ότι δίνουν ιδιαίτερη αξία στις προσωπικές πινελιές. Μερικές χειρονομίες που αφήνουν καλές εντυπώσεις στους επισκέπτες κατά την άφιξή τους είναι ένας φιλικός χαιρετισμός και μια ερώτηση για το πώς ήταν το ταξίδι ή για το αν έχουν κάποια ιδιαίτερα πλάνα.
Σχετικά με τα εξατομικευμένα αντικείμενα, 23% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι υποδηλώνουν έναν εξαιρετικό οικοδεσπότη. Ακόμη κι έτσι, 44% των επισκεπτών από τη Νότια Κορέα και τα ΗΑΕ και 40% των επισκεπτών από το Βιετνάμ δηλώνουν ότι τους αρέσουν οι προσωπικές πινελιές, επομένως ένα χειρόγραφο σημείωμα ή μια ζεστή υποδοχή είναι σίγουρα επιλογές που μπορείτε να εξετάσετε.
Μην παραλείψετε, επίσης, να λάβετε υπόψη τυχόν «ειδικές περιστάσεις». Έχετε επισκέπτες που γιορτάζουν κάποια ιδιαίτερη για αυτούς στιγμή, π.χ. μια επέτειο; Μπορείτε να τους προσφέρετε μια κάρτα ή μια ανθοδέσμη. Κάτι τέτοιο θα άρεσε πολύ, ειδικά στους επισκέπτες από την Ινδία (46%) και τη Σιγκαπούρη (40%).
3. Εντυπωσιάστε τους επισκέπτες με δώρα και δωρεάν υπηρεσίες
Για το 31% των ταξιδιωτών συνολικά, ένα δώρο μπορεί να συμβάλει στον χαρακτηρισμό ενός οικοδεσπότη ως εξαιρετικού. Ειδικά οι Αυστραλοί (42%) και οι Ιάπωνες επισκέπτες (40%) απάντησαν πως αυτή θα ήταν μια ωραία χειρονομία.
Η δυνατότητα παροχής «επιπλέον υπηρεσιών καθαρισμού» θεωρήθηκε ιδιαίτερα ελκυστική για τους ταξιδιώτες από τη Λατινική Αμερική (46%), οι οποίοι ξεπέρασαν για λίγο τους ταξιδιώτες από την Ασία (43%).
Έπειτα, οι επισκέπτες εντυπωσιάζονται και από κάποιες μικρές αλλά ουσιώδεις χειρονομίες. Περίπου 46% όλων των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι, κατά τη γνώμη τους, «κάποιες δωρεάν παροχές» βοηθούν έναν οικοδεσπότη να ξεχωρίσει. Αυτό ισχύει τόσο για τη Γενιά X (47%) όσο και για τους Millennials (47%).
Μερικές επιπλέον πινελιές που δείχνουν ότι νοιάζεστε μπορούν να προσθέσουν το πολυπόθητο πέμπτο αστέρι στα σχόλια, αλλά και να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να προσφέρετε πολυτελή προϊόντα περιποίησης, φορτιστή κινητού τηλεφώνου που καλύπτει τις περισσότερες συσκευές ή μερικά συναρπαστικά μυθιστορήματα για βοηθήσετε τους επισκέπτες σας να νιώσουν σαν στο σπίτι τους. Για τους επισκέπτες που φθάνουν στο κατάλυμά σας αργά το βράδυ, μπορείτε να ετοιμάσετε ένα μικρό καλάθι με σνακ, καθώς επίσης τσάι και καφέ για το πρωί. Αν μάλιστα προσθέσετε λίγα φρέσκα λουλούδια, περιοδικά ή ακόμα και δωρεάν Netflix, οι επισκέπτες μπορεί να σας αξιολογήσουν όχι απλά ως «εξαιρετικούς», αλλά ως πραγματικά εξαιρετικούς οικοδεσπότες.
The post Booking.com | Πώς οι hosts θα παρέχουν εξαιρετική φιλοξενία – τι θέλουν οι guests appeared first on BnB News!.