7 προβλέψεις για τα ταξίδια το 2023 ανατρέπουν όσα ξέρουμε

 7 προβλέψεις για τα ταξίδια το 2023 ανατρέπουν όσα ξέρουμε

Η Booking.com πραγματοποίησε μια μεγάλη έρευνα και κατέληξε σε 7 προβλέψεις για τα ταξίδια το 2023, ομολογουμένως ανατρεπτικές! Δίνει μάλιστα και συμβουλές για το πώς θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτές τα καταλύματα.

Καθώς το 2023 πλησιάζει, οι άνθρωποι παγκοσμίως διατηρούν την αισιοδοξία τους ότι θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια. Μάλιστα το 73% δηλώνουν ότι είναι περισσότερο αισιόδοξοι από το 2022, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Booking.com.

Παρά το κλίμα παγκόσμιας αστάθειας, το 72% των ερωτώμενων υπογραμμίζει ότι τα ταξίδια πάντα αξίζει να βρίσκονται στη ζωή μας. Πάντως το 43% δε σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ώστε να αναπληρώσει τις ταξιδιωτικές ευκαιρίες που έχασε λόγω της πανδημίας.

Για να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα επαναπροσδιοριστούν τα ταξίδια το 2023, μιλήσαμε με πάνω από 24.000 ταξιδιώτες σε 32 χώρες και περιοχές, αναφέρει η Booking.com. Στη συνέχεια αποκαλύπτει τις ταξιδιωτικές τάσεις, που θα κυριαρχήσουν το 2023.

Ιδού οι 7 πιο σημαντικές προβλέψεις για τους ταξιδιώτες του 2023:

Οι ταξιδιώτες θέλουν να αποσυνδεθούν από την τεχνολογία (σε κάποιο βαθμό)

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες (55%) αναζητούν στις διακοπές τους το 2023 αποσύνδεση από την τεχνολογία για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα. Σχεδόν οι μισοί (44%) θέλουν πιο αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Το 58% ενδιαφέρεται να μάθει δεξιότητες επιβίωσης. Όπως τον τρόπο να βρίσκει πόσιμο νερό (53%) και να ανάβει φωτιά χωρίς κάποιο εργαλείο (42%).

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των ταξιδιών εκτός πόλεων. Τα καταλύματα που μπορούν να προσφέρουν τις ζητούμενες εμπειρίες στους επισκέπτες είναι πιθανώς και τα δημοφιλέστερα.

Αυτές οι επιθυμίες, πάντως, δεν σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες δεν θέλουν τις ανέσεις. Πολλοί ταξιδιώτες (48%) θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν απέχοντας από την τεχνολογία μόνο εάν δεν στερηθούν τις απαραίτητες ανέσεις. Η πλειοψηφία (53%) αναφέρει ότι είναι απολύτως απαραίτητο να έχει κινητό και σύνδεση στο ίντερνετ.

Σύσταση για τα καταλύματα:

Καθώς οι ταξιδιώτες θέλουν να απομακρυνθούν από τις πόλεις και να έρθουν ξανά σε επαφή με τη φύση, περιμένουμε να δούμε αύξηση στα πιο οικολογικά καταλύματα που προστατεύουν το φυσικό περιβάλλον και εφαρμόζουν αποδεδειγμένα μέτρα για τη βιωσιμότητα, τονίζει η Booking.com. Γι’ αυτό και θα προβάλει τα καταλύματα με πρακτικές βιωσιμότητας.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να ξεπεράσουν τα όριά τους

Όλο και πιο δημοφιλείς φαίνεται να γίνονται οι τοπικές εκδρομές. Οι επισκέπτες αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες σε προορισμούς με διαφορετική κουλτούρα από τη δική τους. Το 73% των ερωτηθέντων ανυπομονεί να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι σε ασυνήθιστα για εκείνους μέρη που θα δοκιμάσει τα όριά τους.

Οι μισοί από τους ερωτηθέντες (50%) θέλουν να ζήσουν μια εντελώς διαφορετική πολιτισμική πραγματικότητα το 2023. Είτε πρόκειται για νέες πολιτισμικές εμπειρίες και γλώσσες (51%). Είτε για να εξερευνήσουν λιγότερο γνωστούς προορισμούς με «κρυμμένα διαμάντια» που δεν είχαν ήδη υπόψη (30%).

Σύσταση για τα καταλύματα:

Η πλατφόρμα συνιστά στα καταλύματα να αναδείξουν τα μοναδικά στοιχεία της τοποθεσίας και των ιδίων. Δώστε στους ταξιδιώτες μια γεύση από τις παραδόσεις, την κουζίνα, τις συναρπαστικές περιπέτειες ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να κάνει τη διαμονή τους πραγματικά αξέχαστη, τονίζει.

Νοσταλγία και χρόνος με την οικογένεια

Το 88% των ταξιδιωτών θέλει ταξίδια με μια νοσταλγική χροιά το 2023. Όπως δηλαδή επισκέψεις σε τοποθεσίες όπου γυρίστηκαν στο παρελθόν ταινίες ή ταξίδια με λεωφορείο που θυμίζουν σχολικές εκδρομές. Παράλληλα, σχεδόν το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών (23%) θέλει να «χαθεί» στον ρομαντισμό μιας προψηφιακής εποχής. Ακόμη και οι Millennials και η Generation Z, που δεν έζησαν ποτέ αυτήν την εποχή!

Φυσικά, οι Millennials γίνονται τώρα οι ίδιοι γονείς. Και θα είναι οι πρώτοι που θα κάνουν κράτηση σε θεματικά καταλύματα που θα τους μεταφέρουν σε αγαπημένες τους εποχές. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό να έρθουν και πάλι στο προσκήνιο προορισμοί που ήταν δημοφιλείς τις δεκαετίες του 1980 και 1990. Όπως η Μπούντβα στο Μαυροβούνιο και το Μπολζάνο στην Ιταλία, που περιλαμβάνονται και τα δύο στη λίστα της πλατφόρμας με τους ανερχόμενους προορισμούς για το 2023.

Πολλοί ελπίζουν να ταξιδέψουν μαζί με την οικογένεια. Το 54% σχεδιάζει ταξίδια με μικρότερα και μεγαλύτερα μέλη της, με σκοπό μια οικογενειακή συγκέντρωση.

Σύσταση για τα καταλύματα:

Εάν θέλετε να προσελκύσετε τη ζήτηση για οικογενειακές κρατήσεις, ένας αποτελεσματικός τρόπος είναι να προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές για παιδιά. Η αυξημένη ευελιξία και η διαφάνεια μπορούν πραγματικά να προσελκύσουν επισκέπτες. Η Booking εκτιμά ότι το αποτέλεσμα είναι η αύξηση των οικογενειακών κρατήσεων έως και 15% κατά μέσο όρο.

Ταξίδια με σκοπό τη βελτίωση της υγείας των ταξιδιωτών

Τα ταξίδια συνδέονται συχνά με την ευεξία και το 2023 οι ταξιδιώτες σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο αυτήν την ευκαιρία.

Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες (44%) ελπίζουν να κάνουν κράτηση για αποδράσεις διαλογισμού και ενσυνειδητότητας το επόμενο έτος. Το 42% επιθυμεί να κάνει ένα «διάλειμμα υγείας» για να επικεντρωθεί στην ψυχική ή σωματική υγεία ή να αντιμετωπίσει σημαντικά ορόσημα της ζωής, όπως η εγκυμοσύνη ή η εμμηνόπαυση. Δύο στους πέντε (40%) επιθυμούν ακόμη και να κάνουν κράτηση σε retreat σιωπής.

Σύσταση για τα καταλύματα:

Μπορείτε να επισημάνετε τις εγκαταστάσεις ευεξίας που προσφέρετε, όπως σπα ή γυμναστήρια. Θα μπορούσατε ίσως να συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις που παρέχουν επιπλέον υπηρεσίες ευεξίας, για να τις προσφέρετε στους επισκέπτες σας.

Οι ταξιδιώτες επανεξετάζουν τις δαπάνες τους

Ενώ πολλοί είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να αναπληρώσουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που έχασαν τα περασμένα χρόνια, το τρέχον οικονομικό κλίμα ωθεί πολλούς ταξιδιώτες να αναζητούν καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Κατά συνέπεια, οι ταξιδιώτες το 2023 θα δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο τι αντέχει ο ταξιδιωτικός προϋπολογισμός τους.

Για ορισμένους ταξιδιώτες, αυτό σημαίνει ότι θα χρησιμοποιήσουν τον περιορισμένο προϋπολογισμό τους για να εκμεταλλευτούν προσφορές ή ταξίδια σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους (63%). Το 53% κοιτάζει εκτός των συνηθισμένων υψηλών περιόδων για να εντοπίσει προσφορές. Αναμένουμε επίσης μείωση στον αριθμό των σύντομων αποδράσεων σε πόλεις. Το 55% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι αξιοποιεί καλύτερα τον προϋπολογισμό του πραγματοποιώντας ένα ή δύο ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας, αναφέρει η πλατφόρμα.

Οι περισσότεροι (61%) θα προγραμματίσουν τα ταξίδια τους ακόμη νωρίτερα με την ελπίδα να εξασφαλίσουν μια καλύτερη προσφορά, ενώ το 60% θα έχει ως προτεραιότητα το να επωφεληθεί από εκπτώσεις και προγράμματα επιβράβευσης για ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση.

Σύσταση στα καταλύματα:

Γίνετε συνεργάτης Genius για να προσελκύσετε ταξιδιώτες που έχουν ως γνώμονα τον προϋπολογισμό. Κατά μέσο όρο, οι συνεργάτες που συμμετέχουν στο Genius εξασφαλίζουν 70% περισσότερες προβολές στα αποτελέσματα αναζήτησης, 45% επιπλέον κρατήσεις και 40% περισσότερα έσοδα, ακόμη και μετά την αφαίρεση του κόστους της έκπτωσης.

Για να εξασφαλίσετε έγκαιρα κρατήσεις για περιόδους εκτός αιχμής, βεβαιωθείτε ότι η διαθεσιμότητά σας έχει ενημερωθεί ώστε το κατάλυμά σας να προβάλλεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί στο να συμμετέχουν σε επαγγελματικά ταξίδια το 2023 – αλλά δεν θέλουν να εργαστούν στις διακοπές τους

Όσο κι αν η εργασία από απόσταση επέτρεψε στους ανθρώπους να δουλεύουν από οποιοδήποτε μέρος επιθυμούν, πολλοί είναι εκείνοι που θέτουν αυστηρούς περιορισμούς σχετικά με το πότε και πού επιθυμούν να εργαστούν. Τα δύο τρίτα (66%) θέλουν τα ταξίδια τους να μην σχετίζονται καθόλου με τη δουλειά τους το 2023.

Ωστόσο, μπορεί να γίνει μια εξαίρεση για τα αμιγώς επαγγελματικά ταξίδια. Σχεδόν οι μισοί (49%) ταξιδιώτες δεν θέλουν να δουλέψουν στις διακοπές τους, αλλά θα δέχονταν να συμμετάσχουν σε εταιρική εκδρομή ή επαγγελματικό ταξίδι.

Μάλιστα, οι ερωτηθέντες ελπίζουν να υπάρξουν περισσότερα ομαδικά εταιρικά ταξίδια. Το 51% δηλώνουν ότι θα ήθελαν ο εργοδότης τους να χρησιμοποιήσει τα χρήματα που εξοικονόμησε από τη μετάβαση στο υβριδικό/εξ αποστάσεως μοντέλο εργασίας για περισσότερα εταιρικά ταξίδια ή εκδρομές. Το 44% επιθυμεί να συμμετέχει σε επαγγελματικά ταξίδια «στην πραγματική ζωή» για να έρθει κοντά με άλλους ανθρώπους.

Σύσταση για τα καταλύματα:

Εάν θέλετε να προσελκύσετε τη ζήτηση από επιχειρήσεις, προβάλλετε τις παροχές και τις εγκαταστάσεις που είναι απαραίτητες σε ένα εταιρικό ταξίδι. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει εγκαταστάσεις όπως αίθουσες συνεδριάσεων, ειδικούς χώρους εργασίας και ισχυρό WiFi. Καθώς και διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες που τυχόν προσφέρετε, όπως έκδοση τιμολογίων και εκτυπώσεις εντός των εγκαταστάσεων.

Οι ταξιδιώτες δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για την άνοδο της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας

Θέματα όπως το metaverse και η εικονική ή επαυξημένη πραγματικότητα ενδιέφεραν λίγα μόνο άτομα, ενώ τώρα προσελκύουν την προσοχή μεγάλου μέρους του κοινού.

Αναφορικά με την εικονική πραγματικότητα, το 43% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναφέρει ότι θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να πάρει ιδέες για τα ταξίδια του το 2023. Το 46% δηλώνει ότι είναι πιθανότερο να ταξιδέψει σε προορισμούς που διαφορετικά δεν θα σκεφτόταν αν δεν τους είχαν δει πρώτα σε εικονική πραγματικότητα.

Παρόλο που το metaverse προσφέρει στους ανθρώπους έναν νέο τρόπο να βιώσουν τα ταξίδια τους για το επόμενο έτος, η πλειονότητα των ταξιδιωτών (60%) δεν πιστεύει ότι εμπειρίες αυτού του είδους είναι τόσο ικανοποιητικές ώστε να μην επισκεφθούν τους ίδιους τους προορισμούς. Για αυτό και μοιάζει απίθανο να αντικαταστήσουν τα πραγματικά ταξίδια σύντομα.

Σύσταση για τα καταλύματα:

Παρόλο που οι ταξιδιώτες δεν περιμένουν άμεσα να βιώσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας, το να επενδύσετε σε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και σε εικονικές περιηγήσεις στο κατάλυμά σας μπορεί να βοηθήσει τους πιθανούς επισκέπτες να φανταστούν ότι βρίσκονται στο κατάλυμά σας. Μπορεί επίσης να αναδείξουν όλα εκείνα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που κάνουν το κατάλυμά σας να ξεχωρίζει.

Το προφίλ της έρευνας

Η έρευνα Ταξιδιωτικές Προβλέψεις για το 2023 πραγματοποιήθηκε από την Booking.com σε δείγμα ενηλίκων που σκοπεύουν να ταξιδέψουν για δουλειά ή αναψυχή τους επόμενους 12-24 μήνες. Συνολικά ρωτήθηκαν 24.179 συμμετέχοντες από 32 χώρες και περιοχές. Οι ερωτηθέντες συμπλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Αύγουστο του 2022.

The post 7 προβλέψεις για τα ταξίδια το 2023 ανατρέπουν όσα ξέρουμε appeared first on BnB News!.