Πώς η Booking.com καθοδηγεί τους οικοδεσπότες να αυξήσουν τα έσοδα
Από το 2010 μέχρι σήμερα, η Booking.com έχει προσφέρει τη δυνατότητα σε πάνω από 1,1 δισεκατομμύριο επισκέπτες να μείνουν σε κατοικίες διακοπών που προσφέρουν οι οικοδεσπότες μέσα από την πλατφόρμα της.
Eric Bergaglia, Senior Director of Accommodation Segments στην Booking.com
Αυτό υπογραμμίζει ο Eric Bergaglia, Senior Director of Accommodation Segments στην Booking.com, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Partner Hub της πλατφόρμας. Εδώ δημοσιεύεται περιεχόμενο που αφορά τους συνεργάτες της που διαθέτουν καταλύματα.
Ο κ.Eric Bergaglia υπογραμμίζει, επίσης, ότι το 45% από τους οικοδεσπότες που κάνουν νέες καταχωρίσεις κατοικιών στην Booking.com, λαμβάνουν την πρώτη κράτηση μέσα στην πρώτη εβδομάδα της εγγραφής τους.
“Βοηθάμε τους νέους συνεργάτες να αυξήσουν τα έσοδά τους στην πλατφόρμα μας, προσφέροντας εξατομικευμένες συμβουλές, βελτιστοποιώντας την προβολή τους και πολλά ακόμη”, επισημαίνει στη συνέντευξη.
Διαβάστε αναλυτικά τι είπε:
Το 2023 αποδεικνύεται μια σημαντική χρονιά για τις κατοικίες διακοπών. Πώς βοηθάμε τους συνεργάτες μας να αξιοποιήσουν την αύξηση στη ζήτηση;
Οι κατοικίες διακοπών εξακολουθούν να αποτελούν προτεραιότητα για εμάς. Επενδύουμε πολύ στην αύξηση της ζήτησης και στη βελτίωση της αναλογίας επισκεπτών/κρατήσεων για να εξασφαλίζουμε περισσότερες κρατήσεις στους συνεργάτες μας, προσελκύοντας επισκέπτες και παρέχοντας μια προβολή που διαφορετικά δεν θα ήταν εφικτή.
Και αυτό φαίνεται να αποδίδει. Από το 2010 μέχρι σήμερα, έχουμε προσφέρει τη δυνατότητα σε πάνω από 1,1 δισεκατομμύριο επισκέπτες να μείνουν σε κατοικία διακοπών μέσα από την πλατφόρμα μας. Επιπλέον, κατά μέσο όρο το 45% των νέων κατοικιών διακοπών λαμβάνουν την πρώτη κράτησή τους μέσα σε μια βδομάδα από την εγγραφή τους στην Booking.com.
Συνεχίζουμε να δίνουμε προτεραιότητα και να επενδύουμε σε νέα προϊόντα και στρατηγικές που αντικατοπτρίζουν τις προτιμήσεις των πελατών και των συνεργατών, έτσι ώστε να μπορούμε να βοηθάμε τους συνεργάτες με κατοικίες διακοπών να προσελκύουν μεγαλύτερο μερίδιο ζήτησης στην πλατφόρμα μας.
Μιλήσατε για επένδυση σε νέα προϊόντα. Πώς διευκολύνουμε τους οικοδεσπότες ώστε να συνεργαστούν μαζί μας;
Πρώτα και κύρια, πάντα ακούγαμε τους συνεργάτες μας για να εντοπίζουμε και να αντιμετωπίζουμε τυχόν εμπόδια στην ανάπτυξή τους. Αντιμετωπίζοντας αυτές τις δυσκολίες, βοηθάμε τους συνεργάτες μας να έχουν μια ακόμη καλύτερη εμπειρία. Για παράδειγμα, αναπτύξαμε ένα προϊόν για τη διαχείριση αιτημάτων για πληρωμή ζημιάς εκ μέρους των συνεργατών μας. Χάρη σε αυτό, οι επισκέπτες δεν χρεώνονται εκ των προτέρων, γεγονός που συμβάλλει στη μείωση του λειτουργικού φόρτου για τους συνεργάτες. Επίσης παρέχει βελτιωμένη εμπειρία για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα να υπάρχει αύξηση στην αναλογία επισκεπτών/κρατήσεων.
Προσπαθούμε επίσης να βρούμε τρόπους για να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο τους συνεργάτες σε περίπτωση απρόσμενων συμβάντων στο κατάλυμά τους. Σε συνεργασία με τρίτο μέρος, παρουσιάσαμε την Ασφάλιση αστικής ευθύνης, που προστατεύει τους συνεργάτες έναντι αξιώσεων τρίτων, ύψους έως 1.000.000 €/£/$ για κάθε κράτηση.
Πρόσφατα ξεκίνησε επίσης να λειτουργεί το Αίτημα κράτησης, το οποίο επιτρέπει στους οικοδεσπότες της Booking.com να επιλέγουν πώς προτιμούν να λαμβάνουν κρατήσεις. Προς το παρόν, αυτή η έκδοση είναι δοκιμαστική και διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό χωρών, όπως η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, η Ιταλία, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Ισπανία.
Παράλληλα με αυτές τις βελτιώσεις, υπάρχουν πάντα ορισμένα βασικά εργαλεία που συμβάλλουν στην επιτυχία. Οι νέοι συνεργάτες μπορούν να καταχωρίζουν τα καταλύματά τους δωρεάν μέσα σε 15 μόλις λεπτά. Τα αυτοματοποιημένα μηνύματα επισκεπτών και τα δωρεάν πρότυπα μειώνουν τον χρόνο που απαιτείται για την επικοινωνία με τους επισκέπτες, ενώ η πρόσβαση στην εξυπηρέτηση πελατών καθημερινά, όλο το 24ωρο σε 45 γλώσσες επιτρέπει την επίλυση όλων των ζητημάτων.
Τι γίνεται με τους οικοδεσπότες που χρησιμοποιούν πάροχο συνδεσιμότητας; Πώς βελτιώνουμε την εμπειρία τους στην πλατφόρμα μας;
Συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 600 αξιόπιστους παρόχους Συνδεσιμότητας και συνεχίζουμε να επενδύουμε στα API μας (διεπαφές προγραμματισμού εφαρμογών) για να διασφαλίζουμε ότι τα νέα προϊόντα και οι λειτουργίες διατίθενται επίσης και στους συνεργάτες που χρησιμοποιούν πάροχο συνδεσιμότητας. Για παράδειγμα, εργαζόμαστε πάνω στην εγγραφή καταλυμάτων μέσω API για τις πληρωμές. Αυτό θα συμβάλλει στη μείωση του φόρτου εργασίας, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία πληρωμών για τους επαγγελματίες οικοδεσπότες κατοικιών διακοπών.
Αυτή είναι μόνο μία από τις πολλές βελτιώσεις που σχεδιάζουμε με σκοπό να συνεχίσουμε να βοηθάμε τους συνεργάτες να έχουν λειτουργική αποτελεσματικότητα και να διαχειρίζονται μαζί όλα τους τα καταλύματα και όχι ένα κατάλυμα τη φορά.
Μόλις ένας ιδιοκτήτης καταχωρίσει το κατάλυμά του σε εμάς, πώς θα εξασφαλίσουμε ότι θα πετύχει στην πλατφόρμα μας;
Δουλεύουμε πάντα από κοινού με τους συνεργάτες για να εξασφαλίζουμε από την αρχή ότι θα έχουν μια επιτυχημένη πορεία. Αυτό ξεκινά με τη διασφάλιση ότι οι διαδικασίες καταχώρισης και εκπαίδευσης είναι όσο πιο απλές γίνεται, ώστε τα νέα καταλύματα να μπορούν να ανοίγουν πιο γρήγορα για κρατήσεις. Για παράδειγμα, οι συνεργάτες μπορούν ήδη να εισάγουν τις καταχωρίσεις τους από άλλες πλατφόρμες και να συγχρονίζουν τα ημερολόγιά τους.
Ρωτήστε οποιονδήποτε συνεργάτη και θα σας πει πόσο σημαντική είναι η προβολή. Προκειμένου να βοηθήσουμε τους οικοδεσπότες με νέες καταχωρίσεις καταλυμάτων να επιτύχουν στην πλατφόρμα μας μαζί με τα πιο παλιά και αναγνωρισμένα καταλύματα, προσθέτουμε την ετικέτα «Νέο στην Booking.com». Έτσι βοηθάμε να αυξηθεί η προβολή τους, ενώ ταυτόχρονα προσαρμόζουμε και εμφανίζουμε βαθμολογίες σχολίων και από άλλους αξιόπιστους ταξιδιωτικούς ιστοχώρους για να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών. Παρέχουμε επίσης πρακτικές και εξατομικευμένες συμβουλές στις πιο σημαντικές ρυθμίσεις για να βελτιώσουμε τις τιμές, τη διαθεσιμότητα, τις κατηγορίες τιμών και το περιεχόμενο, βοηθώντας έτσι τους νέους συνεργάτες να λάβουν πιο γρήγορα την πρώτη κράτησή τους.
Επιπλέον, επενδύουμε σε λειτουργίες που έχουν σχεδιαστεί με στόχο να βρίσκουν πιο εύκολα οι επισκέπτες εναλλακτικούς τύπους καταλυμάτων. Σε αυτές περιλαμβάνεται και η δημιουργία του φίλτρου «Ολόκληρα σπίτια και διαμερίσματα».
Τέλος, προσπαθούμε διαρκώς να παρέχουμε κατάλληλα εργαλεία, στήριξη και καθοδήγηση στους οικοδεσπότες, για να επωφελούνται στο έπακρο από την πλατφόρμα μας.
The post Πώς η Booking.com καθοδηγεί τους οικοδεσπότες να αυξήσουν τα έσοδα appeared first on BnB News!.